Otázky?

ZAMĚŘENÍ AKCE

Pro koho je konference FORUM DREVO STAVBY určena?

Konference je určena pro architekty, projektanty, technické pracovníky, montážníky a řemeslníky, pedagogy odborných škol a širokou odbornou veřejnost zajímající se o problematiku kvalitních dřevostaveb.

Dozvím se i praktické informace nebo půjde jen o akademické přednášky?

O praktické informace nám jde především. Ať už půjde o vystoupení řečníků z řad společností reprezentující konkrétní produkty či služby nebo zda půjde o řečníky z řad nezávislé sféry, vždy klademe důraz na to, aby si účastník odnesl praktické a užitečné informace, které snadno může aplikovat do své praxe.

MÍSTO A CESTA

Kdy mám přijet, abych vše v pohodě stihl?

Příjezd naplánujte s rezervou. D1 zdržet umí, obchvat kolem Čáslavi se opravuje a ve směru na Seč vás povedou přes město. Bývají tam fronty. Určitě je toho víc, tak si nechce rezervu.

ÚČASTNÍCI a PŘEDNÁŠEJÍCÍ
Přijeďte ideálně mezi devátou a půl desátou. Zaparkujte před hotelem a kufr si nechce v kufru (ubytování bude možné až po 18 hodině). Jakmile vejdete do hotelu, najdete po levici registraci s organizátory. Když bude u organizátorů fronta, zapište se na recepci (občanka).
Pozor, bez visačky z registrace vám nebude umožněn vstup do kongresového sálu.

PARTNEŘI
Přijeďte mezi 7 a 9 hodinou. Po deváté už bude frmol a vše bude komplikovanější. Využijte místa návozu dle instrukcí, které jste obdrželi do emailové schránky. Auta nechte zaparkovaná na zadních parkovištích. Přední parkoviště jsou určena účastníkům. Jakmile vyložíte náklad, přeparkujte na vyznačená místa, ať mohou vykládat ostatní.
I partneři musejí projít registrací. Registraci najdete naproti recepci hotelu.

Je zajištěna dostatečná kapacita parkování?

Kongresový hotel Jezerka je na velké akce zvyklý a má k dispozici dostatečný počet parkovacích míst. Jediné, co se může stát je to, že čím později přijedete, tím dále od hotelu budete parkovat.

Budu potřebovat zimní řetězy?

Je to možné. Nevíme odkud pojedete, ale vzhledem k tomu, že hotel se nachází v srdci Železných hor, malý kousek nad severním okrajem Vysočiny a vzhledem k termínu akce, zimní výbavu rozhodně doporučujeme :-)

Zimní pneumatiky je třeba mít od 1. listopadu do 31. března na vyznačených místech jako "Zimný výbava" a to ikdyž bude na silnici sucho a teplo. Mapa úseků s povinnou zimní výbavou je například zde...

Zprostředkováváte spolujízdu? Nerad jezdím nevytíženým autem...

Máte-li návrh na spolujízdu, pokusíme se Vaši nabídku předat ostatním účastníkům nejčastěji prostřednictvím facebooku. Máte-li pro nás jakýkoliv tip, jak využití spolujízdy více usnadnit, dejte nám vědět. Rádi pomůžeme, dává nám to smysl...

REGISTRACE - VSTUPENKY

Kdy a kde bude otevřena možnost registrace vstupenek?

Registrace bude otevřena přímo zde na stránkách konference FDS a to cca od poloviny září tohoto roku. Uzavřeme ji po dosažení 200 účastníků, takže s registrací neváhejte dlouho.

Pokud teď nejste schopni říct, zda budete mít na konferenci čas, ale chcete mít jistotu, že registraci nepropásnete, vložte na domovské stránce tohoto webu svůj email do pole s nadpisem "DÁME VÁM VĚDĚT" (pod aktualitami).

Nevím jestli budu moci přijet. Můžete mi nějak připomenout registraci později?

Samozřejmě. Zvolte si způsob, který Vám více vyhovuje. 

Můžete si připomenutí registrace přidat do svého kalendáře (vložení události pro Outlook  >>> / pro Google Calendar >>>),
anebo nám dejte svůj email a my Vás budeme informovat o přípravě akce, aby Vám nic neuteklo.

Nebo si zkrátka pamatujte, že poslední listopadový čtvrtek a pátek, patří vždy Fóru ;-) Vloni, letos, i napřesrok...

Pole pro vložení emailu najdete na hlavní stránce pod odkazem na registraci...

 

Co zahrnuje cena vstupenky?

Cena vstupenky zahrnuje:

- vstup do přednáškového sálu po oba dva dny,

- vstup na workshopy (do naplnění kapacity 20 osob),

- ubytování vč. snídaně ve čtyřhvězdičkovém hotelu Jezerka,

- občerstvení o přestávkách mezi přednáškovými bloky,

- oběd a večeře první den,

- vstup na společenský večer s občerstvením formou rautu,

- vstup na zábavnou besedu v rámci společenského večera,

- přístup k videozáznamům přednášek z konference, po dobu nejméně jednoho roku,

- možnost technické či obchodní konzultace s kterýmkoliv z partnerů akce. Řada expertů na jednom místě...

- alternativní plnění v hodnotě 30% celkové ceny vstupenky v podobě přístupu k videozáznamům z přednášek

CO NEZAHRNUJE VSTUPENKA?

- nezahrnuje stravování ve středu 25. listopadu 2020
- nezahrnuje oběd v pátek 27. listopadu 2020 (změna oproti loňsku, protože každý bude odjíždět v různou dobu)
- nezahrnuje vstup do wellness centra hotelu Jezerka
- nezahrnuje konzumaci tvrdého alkoholu v rámci společenského večera
- nezahrnuje občerstvení o přestávkách mimo vyhrazené prostory pro občerstvení akce
- nezahrnuje konzumaci obsahu lednice na pokoji :-)

Co se stane, když vládní nařízení znemožní konání akce?

Když by došlo k vypuštění takových nařízení a omezení, která by akci přímo zakázala nebo hotelu nějak výrazně ekonomicky zkomplikovala realizaci ubytování, stravování nebo provoz konferenčního sálu, budeme nuceni Forum dřevostavby 2020 samozřejmě zrušit.

To ovšem neznamená, že tím akce padá celá jako taková.

V tu chvíli přehodíme výhybku a přednášky, které máme připravené pro živou akci, k Vám dostaneme online cestou.

Ty, které stihneme předtočit Vám zpřístupníme hned 26. listopadu a ty ostatní pro Vás budeme postupně zpracovávat a posílat odkazy ke shlédnutí na našem kanálu www.YouTube.com/DrevoPortal.

Současně Vám také zpět pošleme 70% ceny vstupenky, což zahrnuje zejména ono nespotřebované ubytování a stravování. Těch 30% procent je cena zahrnující přípravu konference a zpracování online přednášek jako náhradní alternativu k živé akci. Děkujeme, že chápete, že zrušením živé akce nezmizí naše několika měsíční přípravy celé akce a proto Vám nejsme schopni vrátit 100% ceny vstupenky. V případě, že s tímto alternativním řešením nesouhlasíte, pak si prosím žádnou vstupenku nekupujte, jelikož alternativní řešení je součástí ceny každé vstupenky.

Ještě jednou děkujeme za Vaši podporu a pochopení.

Zaplatil jsem vstupenku, ale něco mi do toho přišlo. Můžete mi vrátit peníze?

Pokud nám dáte vědět do 11.října 2020 tak vám vrátíme 80% z ceny vstupenky. Lepší varianta pro vás i pro nás je najít za sebe náhradníka. Od 12. října do 14. listopadu převedeme vstupenku na jinou osobu bezplatně. Po 14. listopadu už nejsme schopni zaručit zajištění převodu ubytování na osobu opačného pohlaví z důvodu omezené kapacity hotelu...

Mohu zaplatit vstupenku na místě?

Bohužel nákup vstupenky na místě konání akce není možný. Registraci vstupenky lze učinit pouze prostřednictvím online formuláře na webu www.ForumDrevoStavby.cz. Vstupenky jsou platné až ve chvíli, kdy bude jejich kupní cena uhrazena na účet organizátora. Registrovaným účastníkům nebude bez prokázání o provedení platby umožněn vstup na konferenci.

Bydlím na Slovensku, mohu vás požádat o vystavení faktury bez DPH?

Bohužel to není možné. Vzhledem k tomu, že akce se koná v České republice a ke spotřebě vstupenky dochází rovněž v ČR, musí cena i pro zahraniční hosty zahrnovat DPH.

UBYTOVÁNÍ

Mohu vyžadovat jednolůžkový pokoj?

Ano. Letos uděláme výjimku díky kampani kolem Covidu. Pokoj obsazený jednou osobou je tedy možný, avšak cena ubytování tím vzroste o cca 1000 Kč, protože hotelu platíme za pokoj a nikoliv za osobu. Při online registraci budete mít možnost této volby...

Co je to samostatný a sdílený pokoj?

Sdílený pokoj, znamená, že s námi na pokoji bude bydle někdo další. Pokud je registrováno více osob z jedné firmy, jsou ubytováni většinou pohromadě. Pokud se účastník registruje sám, spolubydlícího určí organizátoři (v registraci však může uvést osobu, ke které chcete přiřadit).

Samostatný pokoj, znamená, že si můžete doplatit druhé neobsazené lůžko a na pokoji budete ubytováni sami. Druhé lůžko platíte proto, protože hotel neúčtuje lůžka, ale pokoje.

Je možné ubytování "den předem" tzn. ve středu 25. listopadu 2020

Ano a vřele Vám to doporučujeme.
Nejen že se vyhnete rannímu dopravnímu stresu (který se může umocnit zimním počasím), ale večer posedíte v klidu s přáteli, zajdete si do bazénu nebo se naložíte do úžasného wellness hotelu Jezerka. Ve čtvrtek ráno navíc začínáme o hodinu dříve, tzn. v 9:00, takže o důvod víc, proč přijet dřív ;-)
Možnost ubytování den předem budete mít k dispozici při online registraci na konferenci.

Jak funguje rezervace ubytování?

Způsob registrace ubytování jsme maximálně zjednodušili a letos jsme navíc přidali možnost ubytování den předem, tedy 25.11.2020.
Jediné co musíte udělat je registrovat se jako účastník na těchto stránkách, vznést případně požadavek na ubytování s konkrétní osobou a uhradit registrační poplatek nejpozději do 5 dní od této registrace.

Rozlišujeme tzv. sdílený pokoj, což znamená, že s námi na pokoji bude bydle někdo další. Pokud je registrováno více osob z jedné firmy, jsou zpravidla ubytováváni pohromadě. Pokud se účastník registruje sám, spolubydlícího určí organizátoři (v registraci může uvést osobu, ke které chcete přiřadit).

Druhá forma ubytování je tzv. samostatný pokoj, což znamená, že si můžete doplatit druhé neobsazené lůžko a na pokoji budete ubytování sami. Druhé lůžko platíte proto, protože hotel neúčtuje lůžka, ale pokoje.
Ubytování pro účastníky zajišťují kompletně organizátoři a po uhrazení vstupenky vám přijde potvrzení platnosti vstupenky a tím pádem i ubytování.
Podrobnosti k ubytování (číslo pokoje) se všichni účastníci dozví na místě akce, při registraci před začátkem konference.

Pokyny pro registraci a ubytování v den akce

REGISTRACE
Po příjezdu do hotelu Jezerka se hned u vstupu zaregistrujte u stolků po levici.
Obdržíte visačku s programem, informacemi a jídelními lístky.

Ve čtvrtek 26.listopadu přijeďte do 8:30 (z Prahy 1:45; z Brna 2:00; z Plzně 2:45; z Olomouce 2:00; z Ostravy 3:00; z Hradce Králové 1:00; z Tábora 2:00; z Bratislavy 3:00)

UBYTOVÁNÍ

UBYTOVÁNÍ DEN PŘEDEM

Ve středu 25. listopadu 2020 - ubytování od 17 hodin
Stravování ve vlastní režii - výběr z jídelního lístku hotelu (poslední objednávky mezi 21:30 a 21:45)

Wellness otevřeno do 22 hodin.

-----------------------------------------------------------

PRVNÍ DEN KONFERENCE

čtvrtek 26. listopadu 2020 - ubytování od 18:00

(Registrace na recepci bude možná již od 8:00, ale pokoje zatím nebudou volné. Ranní registrací na recepci ale urychlíte odpolední ubytování, protože pak si již jen vyzvednete své klíče od pokoje.)

-----------------------------------------------------------

DRUHÝ DEN KONFERENCE (workshopy)

27. listopadu 2020

UVOLNĚNÍ POKOJŮ: do 10:00 (nejlépe hned ráno při snídani. Přesažení 10 hodiny je možné za příplatek.)

-----------------------------------------------------------

 

Když se nestihnu registrovat včas a hotel Jezerka bude obsazen, budu muset jezdit autobusem na jiný hotel?

Jízda autobusem vás v žádném případě nečeká. Vybrali jsme hotel, kde budeme všichni ubytovaní pohromadě. Když bychom se do hlavního hotelu Jezerka nevešli, otevřeme ubytování v depandaci hotelu Jezerka, případně v sousedním hotelu.

WORKSHOPY

Na konferenci Dřevostavby v praxi jste zavedl pracovní semináře - workshopy. Budete je dělat i tady?

Ano. Workshopy jsme zavedli před pěti roky a měli obrovský úspěch. Budeme je tedy samozřejmě realizovat i na Foru. Na rozdíl od předchozího ročníku FDS budou workshopy probíhat až druhý den, takže Vám neunikne žádná přednáška. Kapacita bude omezena 20 účastníky a registrace na ně bude opět spuštěna ještě před akcí...

Mohu se na workshopy registrovat v předstihu?

Ano. Registrace na workshopy předpokládáme v průběhu října, kdy už budeme znát všechny podrobnosti k připravovaným workshopům.

Jsou již některé workshopy obsazené?

Letos jsme vylepšili web konference, takže jakmile bude některý z worshopů uzavřený z důvodu naplnění kapacity, dozvíte se to zvýrazněným nápisem "OBSAZENO"

JÍDLO A PITÍ

Jsem vegetarián. Mohu si vybrat i bezmasé pokrmy nebo jinak specifická jídla?

Ano, již při registraci vás vyzýváme ke specifikování zvláštních požadavků. Čím dříve budeme vaše požadavky znát, tím lépe je můžeme vyslyšet. Když se dozvíme zvláštní požadavky až na místě, nemusíme být schopni najít ideální řešení...

Jaké jídlo a pití mám zaplacené ve vstupence?

Vstupenka vás opravňuje využívat přestávkové občerstvení (ve společensky a lidsky rozumné míře :-), dále získáváte oběd a večeři první den a snídani druhý den. Oběd první den je jednotný (s možností vegetariánské alternativy), k večeři máte k dispozici tři alternativy, z nichž jedna je vegetariánská. V rámci společenského večera máte k dispozici raut a také nealkoholické i alkoholické nápoje lehkého typu (pivo, standardní vína). Společenský večer začíná dvacátou hodinou a končí půlnocí prvního dne.

Všichni účastníci mají jednotné menu nebo máme možnost volby?

Jídelníček ještě připravujeme. Včas se o něm dozvíte. Měl by být kompletní, jakmile spustíme registrace, protože jídelníček si budete volit hned při objednávce vstupenek ;-)

PARTNEŘI, PREZENTACE

Rádi bychom měli na vaší akci malý stánek, kde představíme naše produkty a služby. Je to možné?

Ano. Pokud vaše produkty a služby budou relevantní tématu konference a budou splňovat naše kvalitativní požadavky, rádi vás zařadíme mezi partnery akce. Konkrétní podmínky vám rádi sdělíme na vyžádání. V zápatí tohoto webu naleznete kontaktní údaje na organizátora akce. 

PŘEDNÁŠEJÍCÍ

V jaké poměru stran má být prezentace? 4:3 nebo 16:9?

Všechny prezentace musí být v poměru stran 16:9. Technika konferenčního sálu neumožňuje promítání starého formátu 4:3, aniž by zdeformovala obraz.

Máte k dispozici šablony titulních stran prezentací nebo i pozadí jednotlivých slajdů?

Ano. Titulní (krycí) slajd musí být jednotný a jeho šablonu Vám pošleme. Pokud ho v poště nemůžete najít, kontaktujte prosím Standu Müllera.

Máme připravenu také šablonu pro vnitřní slajdy prezentací, jejich použití však již záleží na každém přednášejícím.

V jakém formátu mám prezentaci dodat?

V podstatě dokážeme zpracovat jakýkoliv, současně používaný formát prezentace. Důležité je zaslat nám finální prezentaci v dostatečném předstihu, abychom mohli vše vyzkoušet. Během pár minut na místě už nemusíme být schopni zkrotit individuální fonty, rozběhnout video nebo vůbec soubor otevřít.

Doporučujeme standardní formáty PowerPointu nebo PDF.

Bude k dispozici dálkový ovladač prezentace, laserové ukazovátko a náhledový monitor?

Ano, bezdrátový kapesní ovladač prezentace včetně laserového ukazovátka bude k dispozici. Náhledový monitor se pokusíme zařídit také.

Jaké budou k dispozici mikrofony?

Prezentující si může zvolit, zda využijte ruční bezdrátový mikrofon nebo náhlavní sadu. O přestávce před svojí prezentací se prosím dostavte k moderátorskému stolku, kde vše domluvíte s organizátory.
V každém případě je nutné před prezentací odložit mobilní telefon, který může způsobovat rušení přenosu zvuku.

Partneři

HLEDÁME PARTNERY PRO ROČNÍK FDS 2020

Hlavní partneři 2020

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

ZÁŠTITY A PODPORUJÍCÍ ORGANIZACE

ORGANIZÁTOR A ODBORNÝ GARANT