Otázky?

ZAMĚŘENÍ AKCE

Pro koho je konference FORUM DREVO STAVBY určena?

Konference je určena pro architekty, projektanty, technické pracovníky, montážníky a řemeslníky, pedagogy odborných škol a širokou odbornou veřejnost zajímající se o problematiku kvalitních dřevostaveb.

Dozvím se i praktické informace nebo půjde jen o akademické přednášky?

O praktické informace nám jde především. Ať už půjde o vystoupení řečníků z řad společností reprezentující konkrétní produkty či služby nebo zda půjde o řečníky z řad nezávislé sféry, vždy klademe důraz na to, aby si účastník odnesl praktické a užitečné informace, které snadno může aplikovat do své praxe.

Na podzim roku 2019 se konají dvě podobně zaměřené akce. Dřevostavby v praxi jsou asi měsíc před vaší konferencí. Nemohu navštívit obě akce. Neuvažovali jste o spojení do jedné události?

Ano uvažovali. Dokonce jsme se o to i pokusili. Pět let jsme DvP spoluorganizovali a o tuto synergii usilovali, ale rok od roku bylo stále těžší najít společnou řeč se zástupci spoluorganizující korporace. Ovlivňování nezávislosti celé akce nakonec dospělo do takové míry, kdy Stanislav Müller, coby odborný garant, na tento post rezignoval. S tím byla také ukončena i spolupráce se zmíněnou akcí a ocitli jsme se na stejném místě jako před pěti lety s tím, že už jsme věděli - slovy klasika - "Tudy ne, přátelé". Vzniklo tak FORUM DŘEVOSTAVBY, které mělo původně vzniknout před šesti lety...

V čem bude Forum jiné než Dřevostavby v praxi? Má smysl navštívit obě akce?

Víme, že je to časově i finančně náročné, ale všem doporučujeme navštívit obě akce, aby si každý udělal srovnání sám a příští rok se mohl bez obav rozhodnout, kam se vydá, co mu víc vyhovuje. Za naši akci vám můžeme zaručit, že uděláme maximum pro to, aby pro vás byla přínosem. Pracujeme na tom, abychom pro vás připravili nálož praktických a užitečných informací, ale abyste si to také užili po té lidské stránce. U nás máte možnost snadno ovlivňovat průběh akce i zaměření na konkrétní témata. Nikomu nestraníme, ale v oboru se vyznáme a nekvalitní produkty a služby mezi partnery nepustíme. Budeme usilovat i o otevření diskusí na různá témata, kterých se na jiných akcích bojí...

REGISTRACE - VSTUPENKY

Kdy a kde bude otevřena možnost registrace vstupenek?

Registrace je otevřena přímo zde na stránkách www.ForumDrevoStavby.cz/registrace a to od poloviny srpna tohoto roku. Uzavřeme ji po dosažení 200 účastníků. Místa ještě k dispozici máme. Neváhejte ale s registrací dlouho.

Pokud teď nejste schopni říct, zda budete mít na konferenci čas, ale chcete mít jistotu, že registraci nepropásnete, vložte na domovské stránce tohoto webu svůj email do pole s nadpisem "DÁME VÁM VĚDĚT" (pod aktualitami).

Nevím jestli budu moci přijet. Můžete mi nějak připomenout registraci později?

Samozřejmě. Zvolte si způsob, který Vám více vyhovuje. 

Můžete si připomenutí registrace přidat do svého kalendáře (vložení události pro Outlook  >>> / pro Google Calendar >>>),
anebo nám dejte svůj email a my Vás budeme informovat o přípravě akce, aby Vám nic neuteklo.

Pole pro vložení emailu najdete na hlavní stránce pod odkazem na registraci...

 

Jaká je cena vstupenky a jak si ji mohu koupit?

Vstupenka stojí 2.300 Kč bez DPH, což je 2.783 Kč včetně DPH.

Zaplatit můžete hned při registraci vstupenky prostřednictvím platební brány anebo na základě proformy faktury. V jednom kroku můžete zakoupit i více vstupenek a zvolit, na koho bude faktura znít.

Co zahrnuje cena vstupenky?

Cena vstupenky zahrnuje:

- vstup do přednáškového sálu po oba dva dny,

- vstup na workshopy (do naplnění kapacity 20 osob),

- ubytování vč. snídaně ve čtyřhvězdičkovém hotelu Jezerka,

- občerstvení o přestávkách mezi přednáškovými bloky,

- oběd první i druhý den, večeře v první podvečer,

- vstup na společenský večer s občerstvením formou rautu,

- vstup na zábavnou besedu v rámci společenského večera,

- přístup k videozáznamům přednášek z konference, po dobu nejméně jednoho roku,

- možnost technické či obchodní konzultace s kterýmkoliv z partnerů akce. Řada expertů na jednom místě...

Zaplatil jsem vstupenku, ale něco mi do toho přišlo. Můžete mi vrátit peníze?

Pokud nám dáte vědět do 11.října 2019, tak vám vrátíme 80% z ceny vstupenky. Lepší varianta pro vás i pro nás je najít za sebe náhradníka. Od 12. října do 14. listopadu převedeme vstupenku na jinou osobu bezplatně. Po 14. listopadu už nejsme schopni zaručit zajištění převodu ubytování na osobu opačného pohlaví z důvodu omezené kapacity hotelu...

Mohu zaplatit vstupenku na místě?

Bohužel nákup vstupenky na místě konání akce není možný. Registraci vstupenky lze učinit pouze prostřednictvím online formuláře na webu www.ForumDrevoStavby.cz. Vstupenky jsou platné až ve chvíli, kdy bude jejich kupní cena uhrazena na účet organizátora. Registrovaným účastníkům nebude bez prokázání o provedení platby umožněn vstup na konferenci.

Bydlím na Slovensku, mohu vás požádat o vystavení faktury bez DPH?

Bohužel to není možné. Vzhledem k tomu, že akce se koná v České republice a ke spotřebě vstupenky dochází rovněž v ČR, musí cena i pro zahraniční hosty zahrnovat DPH.

MÍSTO A CESTA

Je zajištěna dostatečná kapacita parkování?

Kongresový hotel Jezerka je na velké akce zvyklý a má k dispozici dostatečný počet parkovacích míst. Jediné, co se může stát je to, že čím později přijedete, tím dále od hotelu budete parkovat.

Budu potřebovat zimní řetězy?

Je to možné. Nevíme odkud pojedete, ale vzhledem k tomu, že hotel se nachází v srdci Železných hor, malý kousek nad severním okrajem Vysočiny a vzhledem k termínu akce, zimní výbavu rozhodně doporučujeme :-)

Zimní pneumatiky je třeba mít od 1. listopadu do 31. března na vyznačených místech jako "Zimný výbava" a to ikdyž bude na silnici sucho a teplo. Mapa úseků s povinnou zimní výbavou je například zde...

Zprostředkováváte spolujízdu? Nerad jezdím nevytíženým autem...

Máte-li návrh na spolujízdu, pokusíme se Vaši nabídku předat ostatním účastníkům nejčastěji prostřednictvím facebooku. Máte-li pro nás jakýkoliv tip, jak využití spolujízdy více usnadnit, dejte nám vědět. Rádi pomůžeme, dává nám to smysl...

JÍDLO A PITÍ

Jsem vegetarián. Mohu si vybrat i bezmasé pokrmy nebo jinak specifická jídla?

Ano, již při registraci vás vyzýváme ke specifikování zvláštních požadavků. Čím dříve budeme vaše požadavky znát, tím lépe je můžeme vyslyšet. Když se dozvíme zvláštní požadavky až na místě, nemusíme být schopni najít ideální řešení...

Jaké jídlo a pití mám zaplacené ve vstupence?

Vstupenka vás opravňuje využívat přestávkové občerstvení (ve společensky a lidsky rozumné míře :-), dále získáváte oběd a večeři první den a snídani i oběd druhý den. Oběd první den je jednotný (s možností vegetariánské alternativy), k večeři a obědu druhý den máte k dispozici tři alternativy, z nichž jedna je vegetariánská. V rámci společenského večera máte k dispozici raut a také nealkoholické i alkoholické nápoje lehkého typu (pivo, standardní vína). Společenský večer začíná dvacátou hodinou a končí půlnocí prvního dne.

Všichni účastníci mají jednotné menu nebo máme možnost volby?

Ten, kdo zvolil při registraci variantu "Vegetarián", má již volbu vyřešenu.

Všichni ostatní mají jednotné menu (varianta č.1), nicméně do 17. listopadu si mohou zvolit alternativy pro večeři 28.11 a oběd 29.11. Vaši volbu buď provedete prostřednictvím konferenční aplikace (Android, Apple) nebo emailovou zprávou, kde napíšete Vaše jméno a Vaše volby.

Možnosti jsou následující:

První den - VEČEŘE
1. Vepřová líčka na kořenové zelenině s bramborovou kaší (GF)
2. Vepřový guláš s houskovým knedlíkem
3. Gnocchi v rajčatové omáčce s grilovanou zeleninou a parmezánem (VE)

Druhý den - OBĚD
1. Pečená vepřová krkovice, dušené zelí, bramborový knedlík
2. Filet z mořské štiky na másle a kmínu, brambory s pažitkou
3. Dýňové risotto s dýňovým olejem a parmezánem (VE,GF)

PARTNEŘI, PREZENTACE

Rádi bychom měli na vaší akci malý stánek, kde představíme naše produkty a služby. Je to možné?

Ano. Pokud vaše produkty a služby budou relevantní tématu konference a budou splňovat naše kvalitativní požadavky, rádi vás zařadíme mezi partnery akce. Konkrétní podmínky vám rádi sdělíme na vyžádání. V zápatí tohoto webu naleznete kontaktní údaje na organizátora akce. 

UBYTOVÁNÍ

Jak funguje rezervace ubytování?

Způsob ubytování jsme maximálně zjednodušili. Jediné co musíte udělat je registrovat se jako účastník na těchto stránkách, vznést případně požadavek na ubytování s konkrétní osobou a uhradit registrační poplatek nejpozději do 5 dní od této registrace. Ubytování pro účastníky zajišťují kompletně organizátoři a po uhrazení vstupenky vám přijde potvrzení platnosti vstupenky a tím pádem i ubytování. Podrobnosti k ubytování (číslo pokoje) se všichni účastníci dozví na místě akce, při registraci před začátkem konference.

Mohu vyžadovat jednolůžkový pokoj?

Jednolůžkových pokojů je k dispozici omezené množství. V případě, že budete vyžadovat obsazení dvoulůžkového pokoje pouze jedním lůžkem, musíme vám tuto skutečnost zohlednit v ceně vstupenky. Pro vaši orientační představu vám doporučujeme nahlédnout na stránky hotelu Jezerka, kde jsou orientační ceny za různé pokoje k dispozici. Na jednolůžkový pokoj neexistuje, v rámci této akce, právní nárok. Přesto se budeme snažit vám vyhovět, pokud to bude možné.

Když se nestihnu registrovat včas a hotel Jezerka bude obsazen, budu muset jezdit autobusem na jiný hotel?

Jízda autobusem vás v žádném případě nečeká. Vybrali jsme hotel, kde budeme všichni ubytovaní pohromadě. Když bychom se do hlavního hotelu Jezerka nevešli, otevřeme ubytování v depandaci hotelu Jezerka, případně v sousedním hotelu Delta.

AKTUÁLNÍ INFORMACE k 10.11.2019: Hotel Jezerka je již plně obsazen. Nyní je otevřené ubytování v depandanci hotelu a v hotelu Delta.

WORKSHOPY

Na konferenci Dřevostavby v praxi jste zavedl pracovní semináře - workshopy. Budete je dělat i tady?

Ano. Workshopy jsme zavedli před čtyřmi roky a měli obrovský úspěch. Budeme je tedy samozřejmě realizovat i na Foru. Budou probíhat souběžně s přednáškami v hlavním sále a vstup na ně bude pro účastníky FDS bezplatný. Kapacita bude omezena 20 účastníky a v případě velkého zájmu se pokusíme workshop zopakovat druhý den.

Mohu se na workshopy registrovat v předstihu?

Ano, registrace na workshopy je v předstihu možná, avšak pouze na jeden workshop. Můžete se samozřejmě registrovat i na více workshopů, ale až na místě konference. Vytištěné registrační formuláře budou k dispozici poblíž hlavního sálu - viz navigace po hotelu.

Jsou již některé workshopy obsazené?

K 13.11.2019 byla naplněna kapacita workshopu:
2B (v druhém bloku), s názvem "Provětrávané fasády z hlediska kotevních systémů opláštění a podkonstrukcí vhodných pro dřevostavby", který povede Ing. Jaroslav Štok ze společnosti SFS.

PŘEDNÁŠEJÍCÍ

V jaké poměru stran má být prezentace? 4:3 nebo 16:9?

Všechny prezentace musí být v poměru stran 16:9. Technika konferenčního sálu neumožňuje promítání starého formátu 4:3, aniž by zdeformovala obraz.

Máte k dispozici šablony titulních stran prezentací nebo i pozadí jednotlivých slajdů?

Ano. Titulní (krycí) slajd musí být jednotný a jeho šablonu Vám pošleme. Pokud ho v poště nemůžete najít, kontaktujte prosím Standu Müllera.

Máme připravenu také šablonu pro vnitřní slajdy prezentací, jejich použití však již záleží na každém přednášejícím.

V jakém formátu mám prezentaci dodat?

V podstatě dokážeme zpracovat jakýkoliv, současně používaný formát prezentace. Důležité je zaslat nám finální prezentaci v dostatečném předstihu, abychom mohli vše vyzkoušet. Během pár minut na místě už nemusíme být schopni zkrotit individuální fonty, rozběhnout video nebo vůbec soubor otevřít.

Doporučujeme standardní formáty PowerPointu nebo PDF.

Bude k dispozici dálkový ovladač prezentace, laserové ukazovátko a náhledový monitor?

Ano, bezdrátový kapesní ovladač prezentace včetně laserového ukazovátka bude k dispozici. Náhledový monitor se pokusíme zařídit také.

Jaké budou k dispozici mikrofony?

Prezentující si může zvolit, zda využijte ruční bezdrátový mikrofon nebo náhlavní sadu. O přestávce před svojí prezentací se prosím dostavte k moderátorskému stolku, kde vše domluvíte s organizátory.
V každém případě je nutné před prezentací odložit mobilní telefon, který může způsobovat rušení přenosu zvuku.

Partneři

GENERÁLNÍ PARTNER

Hlavní partneři

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

ZÁŠTITY A PODPORUJÍCÍ ORGANIZACE